Generalforsamling 2005

I aften afholdt Skakklubben sin årlige generalforsamling.Trods lavt fremmøde,blev det en god generalforsamling, hvor ideer for skakklubbens fremtid blev drøftet.Som annonceret foreslog bestyrelsen navneforandring til Thy skakklub, som konsekvens af udviklingen på skakklubområdet i vores region. Det blev besluttet at udskyde afgørelsen et år da det endnu ikke er afgjort hvilket navn den kommende storkommune skal have.Desuden blev det besluttet samtidigt at udskyde planen om et nyt logo til den endelige afgørelse om klubbens navn er truffet.
Der blev foreslået en kontigentforhøjelse for pensionister, idet kasseren gjorde opmærksom på at man betaler mere for disse medlemmer end de indbringer. Forslaget blev vedtaget. Under eventuelt drøftede man muligheden for at tiltrække unge mennesker til klubben, da de nuværende medlemmers alder efterhånden er noget høj. Det blev foreslået at ansætte en lærer og eventuelt betale denne for sit arbejde. Man drøftede derefter en eventuel finansiering deraf.
Desuden blev det foreslået at man genoptog sommerskakarrangementer som gågadeskak,som før har vist sig at være en god måde at promovere klubben på.
Hele bestyrelsen blev genvalgt.Desuden genvalgtes Egon Madsen som suppleant, og som ny suppleant blev Henning Jensen foreslået og valgt. Som revisorer valgets Oluf Jessen og Poul Ladefoged. Og Jens Madsen genvalgtes som revisorsuppleant.
Aftenen afsluttedes traditionen tro med en hurtigskakturnering.
Læs referat her