Favoritsejre i begge grupper i årets klubturnering

Der var favoritsejre i begge grupper i årets klubturnering.
I Gruppe 1 vandt Per Pedersen med 6 point, foran en særdeles velspillende Egon Madsen med 5, der udover andenpladsen kan glæde sig over en stor ratingfremgang. Formand Jens Sørensen måtte denne gang tage i takke med 3 pladsen.Oluf Jessen tog sig af 4 pladsen med 4 point.

Gruppe 2 blev suværent vundet af den ene af de to forhåndsfavoritter Freddy Holler med 7 af 7!, foran den anden forhåndsfavorit Jørgen Thomsen som han igennem hele turneringen har kørt parløb med.Egild Vestergaard besatte 3 pladsen med 4 det samme som Henning Jensen der var mere heldig end ellers selv om der undervejs kom et par af de efterhånden velkendte svipsere , blandt andet mod Freddy Holler.
Resten gjorde ikke det store væsen af sig, og udgjorde ingen reel trussel på noget tidspunkt.
I Januar starter den anden Nordthy Open.Turneringen spilles som en koordineret turnering over 7 runder.