4 runde af klubturneringen 2006

Der var fuld runde i gruppe 1, i fjerde runde af klubturnneringen, mens der i gruppe 2 bare blev spillet et parti.
Poul Ladefoged vandt uden de store problemer partiet mod Fritz tei. Undervejs indkasserede Poul en Officer og et par bønder og kørte sejren sikkert hjem.

I gruppe 1 var Formand Jens Sørensen ikke uheldig med at få remis mod en godt kæmpende Rasmus Christensen, Rasmus havde udnervejs flere gode chancer og tilbød tilsidst remis i et slutspil der formodentlig var vundet.
Uffe havde længe en lige stilling mod Oluf Jessen men Oluf fik lidt efter lidt overtaget og vandt tilsidst.
Egon Madsen bukkede en Officer mod Per Petersen endda rimeligt hurtigt og den chance lod per ikke gå fra sig, så også han vandt i ret sikker stil.
Svand Åage, der ellers er lidt af en tidnødnarkoman, administrerede sin tid noget bedre denne gang og vandt sit parti mod Kurt Rasmussen i fin angrebsstil.

Næste mandag er der efterårsferie så 5 runde spilles først den efterfølgende mandag d 23/10