Referat af Generalforsamling 2005

www.nordthyskakklub.dk

23-02-05

Referat af generalforsamling 21/2 2005 kl. 1930
ca. 14 medlemmer var mødt frem.
 . Valg af dirigent
 · Poul Ladefoged foreslået og valgt.

· Formandens beretning
 · Godkendt uden bemærkninger.

· Regnskab.
 · Udviser et underskud på ca. 5000- kr, hvilket ikke var uventet, henset til jubilæumsturnering,
   nye brikker, forhøjelse af kontingentet til DSU etc. Stadig en særdeles solid egenkapital.

·  Fastsættelse af kontingent.
 ·  Henset til kontingentforhøjelse til DSU foreslås en kontingentforhøjelse for pensionister samt
    juniorer – til 100 kr pr kvartal. Seniorer betaler uændret 150- kr pr kvartal.

·  Valg af spillested og tid.
 ·  Uforandret, Plantagehuset, mandag.

·  Indkomne forslag. - bestyrelsen foreslår navneforandring således at navnet afspejler den udvikling
    der er i det omgivende samfund. (skaklubben ”THY” ?).
 ·  af hensyn til den uafklarede situation om navnet på den kommende storkommune: udsat til næste år.

·  Overrækkelse af præmier.
 ·  Som tak for en ekstraordinær indsats for skakklubben blev følgende begavet med en flaske rødvin:
Egon Madsen(2), Henning Jensen, Jens Madsen, Oluf Jessen, Kent Knudsen.

Valg: formand. Genvalg – Jens C Grud Sørensen. 3 bestyrelsesmedlemmer- Freddy Holler / Jørgen Thomsen / Peter Klememsen Genvalg.
2 bestyrelsessuppleanter- Egon Madsen Genvalg + Henning Jensen 2 revisorer – Oluf Jessen – Poul Ladefoged. Genvalg. 1 revisorsuppleant – Jens Madsen. Genvalg.