Match mod Tromsø over DSU,s skakserver..

Ja helt ærligt, det gik ikke helt som forventet, 10½ - 3½ det var jo lidt en besk pille at sluge..

men bortset fra resultatet var det jo egentligt en ganske spændende match, lidt en anden indgangsvinkel, men alt bortset fra et par små detaljer fungerede ganske fint, vi var så nok et par stykker som lige skulle vænne os til denne form for skak, men hvem kender fremtiden.. vi bliver måske nødt til at tilvænne os.

På resultatsiden hvad angår de enkeltes resultater må vi jo nok sige at Kai og undertegnede skal hjem og øve lidt, som de eneste uden point. At Ove blev holdets topscorer er vel ingen overraskelse, selv om der var absolut kvalificeret modstand fra en af de unge løver fra fjeldlandet.

Men alt i alt en ganske hyggelig eftermiddag, tør jeg sige - vi gentager den gerne ?

Tromsø

09-01-11